Reklamaatiot

Jos sattuisi niin harmillisesti, että meiltä tilaamassasi tuotteessa ilmenisi virhe, haluamme auttaa tilanteen ratkaisemisessa.

Virheestä ilmoittaminen

Jos meiltä tilaamasi tuote on virheellinen, ja haluat tehdä reklamaation, paras tapa on aina ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected]

  • Kirjoita viestiin tilausnumerosi, tai jos tilausnumeroa ei löydy, tilaajan nimi ja/tai sähköpostiosoite sekä arvio tilauksen ajankohdasta, jotta voimme etsiä tilauksen tiedoistamme.
  • Lähetä sähköpostin mukana kuvia tuotteesta (sekä kokonaiskuva tuotteesta että kuva/kuvia lähempää virheestä).
    • Joskus tarvitsemme kuvan myös tuotteesta löytyvistä tunnistenumeroista (esim. sarjanumero/valmistusnumero), ja toisinaan video voi olla tarpeellinen. Asiakaspalvelijamme voivat ohjeistaa tässä.
  • Asiakaspalvelumme lähettää kaikki tiedot eteenpäin reklamaatio-osastollemme, joka käsittelee reklamaatiot yhteydessä tavarantoimittajiimme.
  • Jos pyydämme lähettämään tuotteen meille reklamaation käsittelyä varten, tulee se lähettää puhtaana ja kuivana. Tämä tarkoittaa sitä, että mahdolliset tahrat ja esim. eläinten karvat tulisi pyyhkiä pois. Varmista myös, että tuote on kuiva ennen sen pakkaamista. Joskus saatamme pyytää tuotteen pesemistä riippuen tuotteesta ja tilanteesta. Esimerkiksi silloin, kun tuote mahdollisesti lähetetään korjattaviksi, on sen oltava puhdas, jotta korjausjälki on paras mahdollinen.

Kun tuote saapuu reklamaatiokäsittelyyn

  • Sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tuotteen, pyrimme käsittelemään reklamaation 30 päivän sisällä.
  • Reklamaatiot käsitellään yhteydessä tavarantoimittajiimme. Mikäli reklamaatio hyväksytään, tuote ensisijaisesti korjataan. Mikäli korjaaminen ei ole mahdollista, eikä uutta tuotetta ole saatavilla, hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus koskee valmistus- tai materiaalivirhettä, joka oli olemassa jo, kun tuote toimitettiin. Vaurioita, jotka ovat aiheutuneet kulumisesta, varomattomasta käsittelystä, tai vahingoista/tapaturmista, ei voida käsitellä reklamaationa. Virheestä on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa siitä, kun se on havaittu.

Kuljetusvauriot tai kuljetuksessa kadonneet paketit

Mikäli tilauksesi/tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, ole ystävällisesti yhteydessä meihin niin pian kuin mahdollista:

  • Mikäli huomaat jo pakettia noutaessa/vastaanottaessa, että se on selkeästi vaurioitunut, voit kieltäytyä paketin vastaanottamisesta. Pyydä Postia tekemään vauriosta merkintä lähetysdokumentteihin. Ole myös yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse (09 348 99 00) tai sähköpostilla ([email protected]) ja kerro, miksi et ole vastaanottanut pakettia.
  • Jos vastaanotat paketin, ja huomaat tilauksesi/tuotteiden olevan vaurioituneita, ota ystävällisesti kuvia pakkauksen mahdollisista vaurioista, rahtietiketistä sekä vaurioituneista tuotteista, ja lähetä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Yritämme tällöin yhdessä sinun kanssasi löytää tilanteen mukaan sopivan ratkaisun.

Jos lähetys/pakettisi olisi kadonnut kuljetuksen aikana, ole ystävällisesti yhteydessä meihin, jotta voimme selvittää tilannetta ja auttaa sinua. Me teemme näissä tilanteissa myös tarpeen vaatiessa virheilmoituksen kuljetusyhtiölle.

Selaimesi on juuri nyt yksityisessä tilassa, eikä suosikkiesi tallentaminen tällöin onnistu. Voidaksesi käyttää tätä toimintoa, sulje yksityinen selaustila ja avaa sivumme uudelleen. Sulje!