Totepack No. 1 - ID: 24203

Kampanja

FjällrävenTotepack No. 1

Lisää tietoa

Lisää tietoa tuotteesta:
Fjällräven - Totepack No. 1

Fjällräven Totepack No. 1 on todellakin numero yksi. Laukku on sekä erittäin kulutuksen kestävä että hyvännäköinen. Nykyaika kohtaa retron.

Fjällräven Totepack No. 1 on kevyt ja kätevä laukku ostoksille, uimareissulle, koululle ym. Laukku on valmistettu vahvemmasta ja vahatusta versiosta lujasta G-1000 -materiaalista, tuloksena on (melkein) kulumaton laukku. Sen lisäksi laukulla on kaksinkertainen pohja. Voit kantaa laukkua kolmella eri tavalla säädettävien hihnojen ansiosta: olalla, kädessä tai selässä. Vetoketjusuljenta, pieni sisäinen turvatasku ja ulkoinen vetoketjutasku.

 

Tuotteen Totepack No. 1 ominaisuuksia:
Ympäristövalinnat ja -sertifikaatit: Sisältää vähintään 50 % kierrätettyä materiaalia
Leveys: 32 cm
Mitat (P x L x K): 320 x 110 x 390 mm
Pakkaustilavuus: 14 L
Paino: 550 g
Tietokonelokero: Ei
Rullasulku: Ei
Fjällrävenin tuotteet koostuvat uusista suosikeista ja rakastetuista klassikoista. Ne ovat erittäin pidettyjä niiden korkean laadukkuuden ja toiminnallisuuden ansiosta. Monet meistä muistavat klassisen Kånken-repun jo kouluajoilta ja varhaisista seikkailuista.

Lisää tuotteita merkiltä Fjällräven

Näytä kaikki Olkalaukut

  • Ympäristö ja eettisyys

    Blank

    ”Olemme pieni yritys verrattuna moniin muihin, mutta kaikki meidän yrityksessämme työskentelevät ympäristökysymysten parissa. Me teemme alinomaa työtä sen eteen, että tulisimme paremmiksi tukemalla tutkimusta. Haluamme seistä sen takana, mitä teemme, ja että ihmiset olisivat ylpeitä käyttäessään Fjällrävenin tuotteita.”

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Ympäristö: Fjällrävenillä on kestävyydelle toimintaohjelma, jossa mm. materiaalivalinta, kemikaalit, vesi ja kulutus ovat tärkeimmässä osassa. Strategiat kestävyyden toimintaohjelmassa. Mutta ehdottomasti tärkein kysymys on vähentää kemikaalien käyttöä, mikä tapahtuu yhteistyössä Greenpeacen kanssa. Kulutuksen vähentäminen on yksi tapa olla ympäristöystävällinen. Fjällrävenin tavoite on valmistaa tuotteita, jotka kestävät yhtä sukupolvea kauemmin. Ja tulla yhdeksi parhaista kestävyyttä edistävistä Outdoor-merkeistä maailmassa.

    Kierrätys: Fjällräven on parhaillaan ottamassa käyttöön menetelmiä, joiden avulla asiakkaat pystyvät palauttamaan vanhat kuluneet G1000-tuotteet, joista valmistetaan uusia G1000-tuotteita samalla korkealla laadulla kuin alkuperäistuotteitakin.

    Eläimet: Tärkein kysymys on untuvapeite sekä se, etteivät linnut enää kärsi. Fjällräven ei hyväksy hanhien elävänä pyytämistä, vaan käyttää ainoastaan korkealaatuista untuvaa, jota saadaan sopimuksenalaisilta tiloilta, joilla hanhet on tarkoitettu syötäviksi. Untuvaprosessi sai vuoden 2010 aikana kunniamaininnan, sillä se oli hyvin kontrolloitua. Fjällräven käyttää vaatteissaan vain Arctic Furin tekoturkiksia. Karjankasvatuksessa ja eläimen hyvinvoinnissa tärkeä kysymys Fjällrävenille on pitää naali, yrityksen suojelueläin, omana logonaan. Lajin suojelu on tärkeä kysymys, ja Fjällräven tukee tutkimusta ja etsii alinomaa tapoja, joilla voi auttaa naalikannan säilyttämisessä. Kaikki merinovilla on mulesing-vapaata.

    Etiikka: Meillä on Code of conduct. Sosiaalinen toimintasuunnitelma työntekijöiden oikeuksista. Vahvistetut minimipalkat.
Selaimesi on juuri nyt yksityisessä tilassa, eikä suosikkiesi tallentaminen tällöin onnistu. Voidaksesi käyttää tätä toimintoa, sulje yksityinen selaustila ja avaa sivumme uudelleen. Sulje!