Splitpack - ID: A028491

FjällrävenSplitpack

Lisää tietoa

Lisää tietoa tuotteesta Splitpack Fjällräven

Kätevä vetoketjullinen duffelilaukku, jota voidaan kantaa mukavasti selässä. Kaksi verkkoseinämillä varustettua päätaskua, jotka pitävät tavarat paikoillaan ja joiden ansiosta näet heti laukun koko sisällön. Innovatiivinen vetoketjullinen matkailuun suunniteltu duffelilaukku, jonka ansiosta pakkaaminen ja tavaroiden järjestyksessä pitäminen on helppoa. Pehmustettujen olkahihnojen ansiosta kassia voidaan kantaa mukavasti selässä, ja pehmustetun selkälevyn ansiosta kassin sisältö ei paina selkää. Materiaalina kestävä, kierrätettyä polyesteriä ja luomupuuvillaa sisältävä G-1000 HeavyDuty Eco ja kevyt polyamidivuori. Kätevä ja kestävä matkakumppani, joka toimii yhtä hyvin myös kuntosalikassina sekä lyhyillä matkoilla.
Vankka vetoketju avaa kassin, jolloin se jakautuu kahteen samankokoiseen päälokeroon. Vetoketjuilla varustetut verkkoseinämät pitävät tavarat paikoillaan, ja kassin koko sisällön näkee helposti myös silloin, kun kassi ei ole kokonaan pakattu – näin pestävät tai kosteat varusteet on helppo pakata erilleen. Kassissa on kolme vetoketjullista sisäverkkotaskua pikkutavaroille ja kaksi ulkotaskua, joissa on myös vetoketjut. Suurten kantokahvojen ansiosta kassin nosto on helppoa. Päävetoketjun voi lukita riippulukolla (ei sisälly).
Ominaisuudet Splitpack:
Pakkaustilavuus: 35 L
Paino: 1150 g
Ulkomitat (l x s x k): 28 x 28 x 48 cm
Lantiovyö: Ei
Irrotettava lantiovyö: Ei
Rintahihna: Ei
Säädettävä selkäpituus: Ei
Nestejärjestelmävalmius: Ei
Päältä avattava: Vetoketju
Tietokonelokero: Ei
Järjestelijä (Organizer): Kyllä
Sisäänrakennettu sadesuoja: Ei
Fjällrävenin tuotteet koostuvat uusista suosikeista ja rakastetuista klassikoista. Ne ovat erittäin pidettyjä niiden korkean laadukkuuden ja toiminnallisuuden ansiosta. Monet meistä muistavat klassisen Kånken-repun jo kouluajoilta ja varhaisista seikkailuista. Fjällräven on skandinaavisista ulkoilumerkeistä ehkä tunnetuin tavaramerkki. Nykyään moni Fjällräven-tuote on varsinainen klassikko. Ainakin Ruotsissa kaikki tietävät mitä Fjällräven-housut ovat, ja repuista ruotsalaisten suosikki on Kånken. Monille Fjällräven-tuotteille on tunnusomaista, että niistä on tullut "sukupolvituotteita". Se johtuu niiden erinomaisesta kulutuskestävyydestä. Ainutlaatuinen G1000-kangas on myötävaikuttanut asiaan vahvasti. Se oli alun perin tarkoitettu telttakankaaksi, mutta se on vuosien saatossa ollut Fjällrävenin tuotannon selkäranka. Tuotteiden pitkäikäisyys myötävaikuttaa ympäristörasituksen vähenemiseen, ja sehän on hyvä asia.

Lisää tuotteita Fjällräven

Näytä kaikki Vapaa-ajan reput

  • Ympäristö ja eettisyys

    Blank

    ”Olemme pieni yritys verrattuna moniin muihin, mutta kaikki meidän yrityksessämme työskentelevät ympäristökysymysten parissa. Me teemme alinomaa työtä sen eteen, että tulisimme paremmiksi tukemalla tutkimusta. Haluamme seistä sen takana, mitä teemme, ja että ihmiset olisivat ylpeitä käyttäessään Fjällrävenin tuotteita.”

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Ympäristö: Fjällrävenillä on kestävyydelle toimintaohjelma, jossa mm. materiaalivalinta, kemikaalit, vesi ja kulutus ovat tärkeimmässä osassa. Strategiat kestävyyden toimintaohjelmassa. Mutta ehdottomasti tärkein kysymys on vähentää kemikaalien käyttöä, mikä tapahtuu yhteistyössä Greenpeacen kanssa. Kulutuksen vähentäminen on yksi tapa olla ympäristöystävällinen. Fjällrävenin tavoite on valmistaa tuotteita, jotka kestävät yhtä sukupolvea kauemmin. Ja tulla yhdeksi parhaista kestävyyttä edistävistä Outdoor-merkeistä maailmassa.

    Kierrätys: Fjällräven on parhaillaan ottamassa käyttöön menetelmiä, joiden avulla asiakkaat pystyvät palauttamaan vanhat kuluneet G1000-tuotteet, joista valmistetaan uusia G1000-tuotteita samalla korkealla laadulla kuin alkuperäistuotteitakin.

    Eläimet: Tärkein kysymys on untuvapeite sekä se, etteivät linnut enää kärsi. Fjällräven ei hyväksy hanhien elävänä pyytämistä, vaan käyttää ainoastaan korkealaatuista untuvaa, jota saadaan sopimuksenalaisilta tiloilta, joilla hanhet on tarkoitettu syötäviksi. Untuvaprosessi sai vuoden 2010 aikana kunniamaininnan, sillä se oli hyvin kontrolloitua. Fjällräven käyttää vaatteissaan vain Arctic Furin tekoturkiksia. Karjankasvatuksessa ja eläimen hyvinvoinnissa tärkeä kysymys Fjällrävenille on pitää naali, yrityksen suojelueläin, omana logonaan. Lajin suojelu on tärkeä kysymys, ja Fjällräven tukee tutkimusta ja etsii alinomaa tapoja, joilla voi auttaa naalikannan säilyttämisessä. Kaikki merinovilla on mulesing-vapaata.

    Etiikka: Meillä on Code of conduct. Sosiaalinen toimintasuunnitelma työntekijöiden oikeuksista. Vahvistetut minimipalkat.
Sinun täytyy käyttää julkista profiilia voidaksesi hyödyntää kaikki sivuston ominaisuudet. Lähellä!