Kånken No. 2 - ID: A008649

FjällrävenKånken No. 2 Reput

Lisää tietoa

Lisää tietoa tuotteesta Kånken No. 2 Reput Fjällräven

Kånken-reppu kestävää G-1000 HeavyDuty -materiaalia, kahva ja koristeet nahkaa. Iso päätasku, etutasku ja pehmustettu istuinalusta. Suora selkä on terve selkä! Kånken lanseerattiin vuonna 1978 ehkäisemään ruotsalaisten lasten selkävaivoja. Nyt yli 35 vuotta myöhemmin Kånken on oikaissut miljoonat selät ja siitä on tullut yksi Fjällrävenin suosituimmista ja monien käyttäjäsukupolvien rakastamista tuotteista.
Kånken No. 2 on valmistettu kestävästä, kaksoisvahatusta G-1000 HeavyDuty -materiaalista, sisäpuolinen selkätasku G-1000 Lite -materiaalia. Edeltäjänsä tapaan se on kestävä arkireppu, joka on yhtä käytännöllinen koulumatkalla kuin retkillä tai matkallakin.
Päälokerossa on iso aukko, jonka ansiosta tavarat on helppo laittaa reppuun ja ottaa sieltä pois. Selkätaskussa on pehmustettu G-1000 HeavyDuty -istuinalusta - mukava lepohetki ei siis ole koskaan liian kaukana. Kaksi avointa sivutaskua ja vetoketjullinen etutasku. Koristeet ja kahvat nahkaa, olkahihnat tekstiiliä.
Kyllästystä on helppo tehostaa Grönlannin vahalla, mikä parantaa samalla kestävyyttä entisestään.
Ominaisuudet Kånken No. 2:
Pakkaustilavuus: 16 L
Paino: 550 g
Ulkomitat (l x s x k): 27 x 13 x 38 cm
Lantiovyö: Ei
Irrotettava lantiovyö: Ei
Rintahihna: Ei
Säädettävä selkäpituus: Ei
Nestejärjestelmävalmius: Ei
Mukana nestejärjestelmä: Ei
Päältä avattava: Vetoketju
Avaus edestä: Ei
Avaus alhaalta: Ei
Tietokonelokero: Ei
Järjestelijä (Organizer): Ei
Sisäänrakennettu sadesuoja: Ei
Kansi: Ei
Leverantörens namn: Kånken No. 2
Fjällrävenin tuotteet koostuvat uusista suosikeista ja rakastetuista klassikoista. Ne ovat erittäin pidettyjä niiden korkean laadukkuuden ja toiminnallisuuden ansiosta. Monet meistä muistavat klassisen Kånken-repun jo kouluajoilta ja varhaisista seikkailuista. Fjällräven on skandinaavisista ulkoilumerkeistä ehkä tunnetuin tavaramerkki. Nykyään moni Fjällräven-tuote on varsinainen klassikko. Ainakin Ruotsissa kaikki tietävät mitä Fjällräven-housut ovat, ja repuista ruotsalaisten suosikki on Kånken. Monille Fjällräven-tuotteille on tunnusomaista, että niistä on tullut "sukupolvituotteita". Se johtuu niiden erinomaisesta kulutuskestävyydestä. Ainutlaatuinen G1000-kangas on myötävaikuttanut asiaan vahvasti. Se oli alun perin tarkoitettu telttakankaaksi, mutta se on vuosien saatossa ollut Fjällrävenin tuotannon selkäranka. Tuotteiden pitkäikäisyys myötävaikuttaa ympäristörasituksen vähenemiseen, ja sehän on hyvä asia.

Lisää tuotteita Fjällräven

Näytä kaikki Vapaa-ajan reput

  • Ympäristö ja eettisyys

    Blank

    "Vi är ett litet företag jämfört med många andra men alla i företaget jobbar med miljöfrågorna. Vi jobbar ständigt med att bli bättre med stöd av forskningen. Vi vill stå för vad vi gör och att människor ska vara stolta över att använda Fjällrävens produkter."


    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Miljö: Fjällräven har en agenda för hållbarhet där materialval, kemikalier, vatten och konsumtion är några av de viktigaste. Strategier med agenda för hållbarhet. Men den absolut viktigaste frågan är att reducera användandet av kemikalier, vilket sker i samarbete med Greenpeace. Att konsumera mindre är ett sätt att vara snäll mot miljön. Fjällrävens mål är att göra produkter som håller mer än en generation. Och att bli ett av de bästa outdoormärken på hållbarhet på jorden.

    Återvinning: Fjällräven håller på att ta fram metoder för att kunder ska kunna lämna in gamla utslitna G1000-produkter som blir till nya G1000-produkter i samma höga kvalitet som ursprungsprodukten. 

    Djur: Den viktigaste fråga är dun och att fåglarna inte lider. Fjällräven accepterar inte levandeplockning av gäss utan använder enbart högkvalitativt dun som kommer från kontrakterade farmar och där gässen blir till mat. Dunprocessen fick under 2010 ett hedersomnämnande för att det var bra kontroll. Fjällräven använder bara fuskpälsen Arctic Fur i sina plagg. Djurhållning och djurens välmående är en viktig fråga för Fjällräven som ju har just sitt skyddsdjur; en fjällräv i sin logotyp. Bevarandet av arten är en viktig fråga och Fjällräven stödjer forskningen och kollar hela tiden på sätt att hjälpa till att bevara fjällrävsstammen. All merinoull är mulesing-fri.
     
    Etik: Har en Code of conduct. Social agenda med rättvisa för arbetarna. Fastställda minimilöner.
Sinun täytyy käyttää julkista profiilia voidaksesi hyödyntää kaikki sivuston ominaisuudet. Lähellä!