Kånken No. 2 - ID: A008649

Uusi!

FjällrävenKånken No. 2 Reput

Lisää tietoa

Lisää tietoa tuotteesta Kånken No. 2 Reput Fjällräven

Kånken-reppu kestävää G-1000 HeavyDuty -materiaalia, kahva ja koristeet nahkaa. Iso päätasku, etutasku ja pehmustettu istuinalusta. Suora selkä on terve selkä! Kånken lanseerattiin vuonna 1978 ehkäisemään ruotsalaisten lasten selkävaivoja. Nyt yli 35 vuotta myöhemmin Kånken on oikaissut miljoonat selät ja siitä on tullut yksi Fjällrävenin suosituimmista ja monien käyttäjäsukupolvien rakastamista tuotteista.
Kånken No. 2 on valmistettu kestävästä, kaksoisvahatusta G-1000 HeavyDuty -materiaalista, sisäpuolinen selkätasku G-1000 Lite -materiaalia. Edeltäjänsä tapaan se on kestävä arkireppu, joka on yhtä käytännöllinen koulumatkalla kuin retkillä tai matkallakin.
Päälokerossa on iso aukko, jonka ansiosta tavarat on helppo laittaa reppuun ja ottaa sieltä pois. Selkätaskussa on pehmustettu G-1000 HeavyDuty -istuinalusta - mukava lepohetki ei siis ole koskaan liian kaukana. Kaksi avointa sivutaskua ja vetoketjullinen etutasku. Koristeet ja kahvat nahkaa, olkahihnat tekstiiliä.
Kyllästystä on helppo tehostaa Grönlannin vahalla, mikä parantaa samalla kestävyyttä entisestään.
Ominaisuudet Kånken No. 2:
Pakkaustilavuus: 16 L
Paino: 550 g
Ulkomitat (l x s x k): 27 x 13 x 38 cm
Lantiovyö: Ei
Irrotettava lantiovyö: Ei
Rintahihna: Ei
Säädettävä selkäpituus: Ei
Nestejärjestelmävalmius: Ei
Mukana nestejärjestelmä: Ei
Päältä avattava: Vetoketju
Avaus edestä: Ei
Avaus alhaalta: Ei
Tietokonelokero: Ei
Järjestelijä (Organizer): Ei
Sisäänrakennettu sadesuoja: Ei
Kansi: Ei
Leverantörens namn: Kånken No. 2
Fjällrävenin tuotteet koostuvat uusista suosikeista ja rakastetuista klassikoista. Ne ovat erittäin pidettyjä niiden korkean laadukkuuden ja toiminnallisuuden ansiosta. Monet meistä muistavat klassisen Kånken-repun jo kouluajoilta ja varhaisista seikkailuista. Fjällräven on skandinaavisista ulkoilumerkeistä ehkä tunnetuin tavaramerkki. Nykyään moni Fjällräven-tuote on varsinainen klassikko. Ainakin Ruotsissa kaikki tietävät mitä Fjällräven-housut ovat, ja repuista ruotsalaisten suosikki on Kånken. Monille Fjällräven-tuotteille on tunnusomaista, että niistä on tullut "sukupolvituotteita". Se johtuu niiden erinomaisesta kulutuskestävyydestä. Ainutlaatuinen G1000-kangas on myötävaikuttanut asiaan vahvasti. Se oli alun perin tarkoitettu telttakankaaksi, mutta se on vuosien saatossa ollut Fjällrävenin tuotannon selkäranka. Tuotteiden pitkäikäisyys myötävaikuttaa ympäristörasituksen vähenemiseen, ja sehän on hyvä asia.

Lisää tuotteita Fjällräven

Näytä kaikki Vapaa-ajan reput

  • Ympäristö ja eettisyys

    Blank

    ”Olemme pieni yritys verrattuna moniin muihin, mutta kaikki meidän yrityksessämme työskentelevät ympäristökysymysten parissa. Me teemme alinomaa työtä sen eteen, että tulisimme paremmiksi tukemalla tutkimusta. Haluamme seistä sen takana, mitä teemme, ja että ihmiset olisivat ylpeitä käyttäessään Fjällrävenin tuotteita.”

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Ympäristö: Fjällrävenillä on kestävyydelle toimintaohjelma, jossa mm. materiaalivalinta, kemikaalit, vesi ja kulutus ovat tärkeimmässä osassa. Strategiat kestävyyden toimintaohjelmassa. Mutta ehdottomasti tärkein kysymys on vähentää kemikaalien käyttöä, mikä tapahtuu yhteistyössä Greenpeacen kanssa. Kulutuksen vähentäminen on yksi tapa olla ympäristöystävällinen. Fjällrävenin tavoite on valmistaa tuotteita, jotka kestävät yhtä sukupolvea kauemmin. Ja tulla yhdeksi parhaista kestävyyttä edistävistä Outdoor-merkeistä maailmassa.

    Kierrätys: Fjällräven on parhaillaan ottamassa käyttöön menetelmiä, joiden avulla asiakkaat pystyvät palauttamaan vanhat kuluneet G1000-tuotteet, joista valmistetaan uusia G1000-tuotteita samalla korkealla laadulla kuin alkuperäistuotteitakin.

    Eläimet: Tärkein kysymys on untuvapeite sekä se, etteivät linnut enää kärsi. Fjällräven ei hyväksy hanhien elävänä pyytämistä, vaan käyttää ainoastaan korkealaatuista untuvaa, jota saadaan sopimuksenalaisilta tiloilta, joilla hanhet on tarkoitettu syötäviksi. Untuvaprosessi sai vuoden 2010 aikana kunniamaininnan, sillä se oli hyvin kontrolloitua. Fjällräven käyttää vaatteissaan vain Arctic Furin tekoturkiksia. Karjankasvatuksessa ja eläimen hyvinvoinnissa tärkeä kysymys Fjällrävenille on pitää naali, yrityksen suojelueläin, omana logonaan. Lajin suojelu on tärkeä kysymys, ja Fjällräven tukee tutkimusta ja etsii alinomaa tapoja, joilla voi auttaa naalikannan säilyttämisessä. Kaikki merinovilla on mulesing-vapaata.

    Etiikka: Meillä on Code of conduct. Sosiaalinen toimintasuunnitelma työntekijöiden oikeuksista. Vahvistetut minimipalkat.
Sinun täytyy käyttää julkista profiilia voidaksesi hyödyntää kaikki sivuston ominaisuudet. Lähellä!