Kånken No. 2 Laptop 15 - ID: A026519

FjällrävenKånken No. 2 Laptop 15

Lisää tietoa

Lisää tietoa tuotteesta Kånken No. 2 Laptop 15 Fjällräven

Kokomusta versio Kånken No. 2 -repusta. Reppu on G-1000 HeavyDuty -materiaalia ja siinä on pehmustettu lokero kannettavalle tietokoneelle. Pehmustettujen olkahihnojen ansiosta reppua on mukava kantaa myös sen ollessa täynnä. Erinomainen jokapäiväiseen käyttöön sopiva reppu, jossa on paljon tilaa kaikille tarvittavalle. Reppu on yhtä käytännöllinen niin matkusteltaessa kuin pikkuretkilläkin.
Päälokerossa on tilava vetoketjullinen aukko, jonka ansiosta tavarat on helppo pakata reppuun ja ottaa sieltä pois. Kannettava tietokone (enintään 15”) pysyy turvassa erillisessä, pehmustetussa lokerossa. 
Repun sisällä on tasku, jossa on pehmustettu istuinalusta G-1000 HeavyDuty -materiaalia. Alusta on helppo ottaa repusta esille tauolla. Kaksi avointa sivutaskua ja vetoketjullinen etutasku. Sisäpuolella paikka käyntikorteille. Yksityiskohdat ja kantokahvat ovat nahkaa. Pehmustetut olkahihnat tuovat lisämukavuutta.

G-1000 HeavyDuty: 65% polyester, 35% cotton
Ominaisuudet Kånken No. 2 Laptop 15:
Fits laptop/tablet size: 15 "
Pakkaustilavuus: 18 L
Paino: 750 g
Ulkomitat (l x s x k): 28x16x40 cm
Lantiovyö: Ei
Irrotettava lantiovyö: Ei
Rintahihna: Ei
Säädettävä selkäpituus: Ei
Nestejärjestelmävalmius: Ei
Päältä avattava: Vetoketju
Tietokonelokero: Kyllä
Järjestelijä (Organizer): Ei
Sisäänrakennettu sadesuoja: Ei
Fjällrävenin tuotteet koostuvat uusista suosikeista ja rakastetuista klassikoista. Ne ovat erittäin pidettyjä niiden korkean laadukkuuden ja toiminnallisuuden ansiosta. Monet meistä muistavat klassisen Kånken-repun jo kouluajoilta ja varhaisista seikkailuista. Fjällräven on skandinaavisista ulkoilumerkeistä ehkä tunnetuin tavaramerkki. Nykyään moni Fjällräven-tuote on varsinainen klassikko. Ainakin Ruotsissa kaikki tietävät mitä Fjällräven-housut ovat, ja repuista ruotsalaisten suosikki on Kånken. Monille Fjällräven-tuotteille on tunnusomaista, että niistä on tullut "sukupolvituotteita". Se johtuu niiden erinomaisesta kulutuskestävyydestä. Ainutlaatuinen G1000-kangas on myötävaikuttanut asiaan vahvasti. Se oli alun perin tarkoitettu telttakankaaksi, mutta se on vuosien saatossa ollut Fjällrävenin tuotannon selkäranka. Tuotteiden pitkäikäisyys myötävaikuttaa ympäristörasituksen vähenemiseen, ja sehän on hyvä asia.

Lisää tuotteita Fjällräven

Näytä kaikki Vapaa-ajan reput

  • Ympäristö ja eettisyys

    Blank

    ”Olemme pieni yritys verrattuna moniin muihin, mutta kaikki meidän yrityksessämme työskentelevät ympäristökysymysten parissa. Me teemme alinomaa työtä sen eteen, että tulisimme paremmiksi tukemalla tutkimusta. Haluamme seistä sen takana, mitä teemme, ja että ihmiset olisivat ylpeitä käyttäessään Fjällrävenin tuotteita.”

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Ympäristö: Fjällrävenillä on kestävyydelle toimintaohjelma, jossa mm. materiaalivalinta, kemikaalit, vesi ja kulutus ovat tärkeimmässä osassa. Strategiat kestävyyden toimintaohjelmassa. Mutta ehdottomasti tärkein kysymys on vähentää kemikaalien käyttöä, mikä tapahtuu yhteistyössä Greenpeacen kanssa. Kulutuksen vähentäminen on yksi tapa olla ympäristöystävällinen. Fjällrävenin tavoite on valmistaa tuotteita, jotka kestävät yhtä sukupolvea kauemmin. Ja tulla yhdeksi parhaista kestävyyttä edistävistä Outdoor-merkeistä maailmassa.

    Kierrätys: Fjällräven on parhaillaan ottamassa käyttöön menetelmiä, joiden avulla asiakkaat pystyvät palauttamaan vanhat kuluneet G1000-tuotteet, joista valmistetaan uusia G1000-tuotteita samalla korkealla laadulla kuin alkuperäistuotteitakin.

    Eläimet: Tärkein kysymys on untuvapeite sekä se, etteivät linnut enää kärsi. Fjällräven ei hyväksy hanhien elävänä pyytämistä, vaan käyttää ainoastaan korkealaatuista untuvaa, jota saadaan sopimuksenalaisilta tiloilta, joilla hanhet on tarkoitettu syötäviksi. Untuvaprosessi sai vuoden 2010 aikana kunniamaininnan, sillä se oli hyvin kontrolloitua. Fjällräven käyttää vaatteissaan vain Arctic Furin tekoturkiksia. Karjankasvatuksessa ja eläimen hyvinvoinnissa tärkeä kysymys Fjällrävenille on pitää naali, yrityksen suojelueläin, omana logonaan. Lajin suojelu on tärkeä kysymys, ja Fjällräven tukee tutkimusta ja etsii alinomaa tapoja, joilla voi auttaa naalikannan säilyttämisessä. Kaikki merinovilla on mulesing-vapaata.

    Etiikka: Meillä on Code of conduct. Sosiaalinen toimintasuunnitelma työntekijöiden oikeuksista. Vahvistetut minimipalkat.
Sinun täytyy käyttää julkista profiilia voidaksesi hyödyntää kaikki sivuston ominaisuudet. Lähellä!