Abisko View 2 - ID: A023247

FjällrävenAbisko View 2

Lisää tietoa

Lisää tietoa tuotteesta Abisko View 2 Fjällräven

Fjällräven Abisko View 2 on kupoliteltta . Sopii kaikille.
Ominaisuudet Abisko View 2:
Paino: 3 kg
Henkilömäärä: 2 kpl
Ulkoteltan vesipilari: 3000 mm
Pohjan vesipilari: 6000 mm
Ulkomitat PxLxK 290 x 240 x 110 cm
Inner tent dimensions: 240 x 220 x 110 cm
Mitat pakattuna n. (pituus x leveys x korkeus): 44 x 16 cm
Mitat apsis, max (pituus x leveys x korkeus): 80 x 220 x 110 cm
Mitat apsis 2 (pituus x leveys x korkeus): 80 x 220 x 110 cm
Tulojen määrän: 2
Eteinen: 2
Teltan tankojen lukumäärä: 2 st
Ulompi telttakangas: Nailon
Ulomman telttakankaan paksuus: 20 D
Ulomman telttakankaan päällyste: Silikoni
Lattiakangas: Nailon
Lattiakankaan paksuus: 40 D
Lattiakankaan päällyste: Polyuretaani
Sisempi telttakangas: Nailon/Polyamidi
Sisemmän telttakankaan paksuus: 15 D
Fjällrävenin tuotteet koostuvat uusista suosikeista ja rakastetuista klassikoista. Ne ovat erittäin pidettyjä niiden korkean laadukkuuden ja toiminnallisuuden ansiosta. Monet meistä muistavat klassisen Kånken-repun jo kouluajoilta ja varhaisista seikkailuista. Fjällräven on skandinaavisista ulkoilumerkeistä ehkä tunnetuin tavaramerkki. Nykyään moni Fjällräven-tuote on varsinainen klassikko. Ainakin Ruotsissa kaikki tietävät mitä Fjällräven-housut ovat, ja repuista ruotsalaisten suosikki on Kånken. Monille Fjällräven-tuotteille on tunnusomaista, että niistä on tullut "sukupolvituotteita". Se johtuu niiden erinomaisesta kulutuskestävyydestä. Ainutlaatuinen G1000-kangas on myötävaikuttanut asiaan vahvasti. Se oli alun perin tarkoitettu telttakankaaksi, mutta se on vuosien saatossa ollut Fjällrävenin tuotannon selkäranka. Tuotteiden pitkäikäisyys myötävaikuttaa ympäristörasituksen vähenemiseen, ja sehän on hyvä asia.

Lisää tuotteita Fjällräven

Näytä kaikki Kupoliteltat

  • Ympäristö ja eettisyys

    Blank

    ”Olemme pieni yritys verrattuna moniin muihin, mutta kaikki meidän yrityksessämme työskentelevät ympäristökysymysten parissa. Me teemme alinomaa työtä sen eteen, että tulisimme paremmiksi tukemalla tutkimusta. Haluamme seistä sen takana, mitä teemme, ja että ihmiset olisivat ylpeitä käyttäessään Fjällrävenin tuotteita.”

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Ympäristö: Fjällrävenillä on kestävyydelle toimintaohjelma, jossa mm. materiaalivalinta, kemikaalit, vesi ja kulutus ovat tärkeimmässä osassa. Strategiat kestävyyden toimintaohjelmassa. Mutta ehdottomasti tärkein kysymys on vähentää kemikaalien käyttöä, mikä tapahtuu yhteistyössä Greenpeacen kanssa. Kulutuksen vähentäminen on yksi tapa olla ympäristöystävällinen. Fjällrävenin tavoite on valmistaa tuotteita, jotka kestävät yhtä sukupolvea kauemmin. Ja tulla yhdeksi parhaista kestävyyttä edistävistä Outdoor-merkeistä maailmassa.

    Kierrätys: Fjällräven on parhaillaan ottamassa käyttöön menetelmiä, joiden avulla asiakkaat pystyvät palauttamaan vanhat kuluneet G1000-tuotteet, joista valmistetaan uusia G1000-tuotteita samalla korkealla laadulla kuin alkuperäistuotteitakin.

    Eläimet: Tärkein kysymys on untuvapeite sekä se, etteivät linnut enää kärsi. Fjällräven ei hyväksy hanhien elävänä pyytämistä, vaan käyttää ainoastaan korkealaatuista untuvaa, jota saadaan sopimuksenalaisilta tiloilta, joilla hanhet on tarkoitettu syötäviksi. Untuvaprosessi sai vuoden 2010 aikana kunniamaininnan, sillä se oli hyvin kontrolloitua. Fjällräven käyttää vaatteissaan vain Arctic Furin tekoturkiksia. Karjankasvatuksessa ja eläimen hyvinvoinnissa tärkeä kysymys Fjällrävenille on pitää naali, yrityksen suojelueläin, omana logonaan. Lajin suojelu on tärkeä kysymys, ja Fjällräven tukee tutkimusta ja etsii alinomaa tapoja, joilla voi auttaa naalikannan säilyttämisessä. Kaikki merinovilla on mulesing-vapaata.

    Etiikka: Meillä on Code of conduct. Sosiaalinen toimintasuunnitelma työntekijöiden oikeuksista. Vahvistetut minimipalkat.
Sinun täytyy käyttää julkista profiilia voidaksesi hyödyntää kaikki sivuston ominaisuudet. Lähellä!