FAQ

Palautus & Reklamaatio

Minulta puuttuvat palautuslomakkeet. Mitä teen?

Kaikkien tilausten mukana lähetämme palautuslomakkeen. Manner-Suomeen tulevien PostNord-pakettien mukana on myös palautustarra. Pahoittelemme, mikäli nämä eivät tulleet tilauksesi mukana.

Jos tarvitset uuden palautuslomakkeen, voit ladata sen alla olevista linkeistä. Muistathan kirjoittaa lomakkeeseen myös nimesi ja tilausnumerosi:

Palautuslomake Manner-Suomi

Palautuslomake Ahvenanmaa

Palautuslomakkeelta löydät myös palautusohjeet, ja lomakkeen käyttö helpottaa palautusten käsittelyä varastollamme. Vaihtoehtoisesti voit myös itse kirjoittaa tavalliselle paperille nimesi, tilausnumerosi sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa sekä palautuksen syyn. Huom! 1.6.2022 olemme vaihtaneet kuljetusyhtiötämme. Tarkista ystävällisesti palautustarrastasi, kenen toimijan palautuspisteelle palautus tulee jättää. Jos tilauksesi on toimitettu Budbeellä, ei palautustarraa ole. Seuraa tällöin palautusohjeita Budbeen sovelluksesta.

Mikäli tarvitset uuden palautusrahtietiketin (palautustarran, joka kiinnitetään paketin päälle) Manner-Suomesta lähetettävään PostNord-palautukseen, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Ilmoita ystävällisesti tällöin tilausnumerosi. 

Miten voin vaihtaa tuotteen?

Jos haluat vaihtaa saman tuotteen väriä tai kokoa, tarjoamme vaihdon ilman lisätoimituskuluja avoimen kaupan aikana (koskee vain Manner-Suomea). Sinun tarvitsee palauttaa tuote, jonka haluat vaihtaa, ja tehdä kotisivuillamme uusi tilaus toiseen väriin/kokoon. Muistathan merkitä palautuslomakkeeseen, että haluat tehdä vaihdon. Sitten otat vain yhteyttä asiakaspalveluumme uuden tilausnumeron kanssa, jotta voimme tarkistaa, että ylimääräisiä toimituskuluja ei peritä. Löydät yhteydenottolomakkeen sekä yhteystietomme täältä.

Huomioithan, että kaikki palautettavat tuotteet täytyy olla uutta vastaavassa kunnossa ja ehjissä alkuperäispakkauksissaan, ja että kaikki tuotelaput ja käyttöohjeet täytyy olla tallella.

HUOM! Vaihdoissa Ahvenanmaalta, palauta saamasi tuote ja tee uusi tilaus haluamaasi tuotteeseen. Asiakas vastaa palautus- ja toimituskuluista.

Miten voin palauttaa tuotteen/tilauksen?

Saat paketin mukana palautuslomakkeen. Täytä palautuslomake ja laita se pakkauksen sisälle palautettavien tuotteiden kanssa. Jos sait palautustarran (PostNord), kiinnitä se paketin päälle. Jätä palautuspaketti sille toimijalle, jolla tilauksesi toimitettiin. On hyvä idea säästää kuitti, kunnes olet saanut vahvistuksen, että palatus on käsitelty.

Manner-Suomeen lähetettävien PostNord-pakettien mukana saat palautustarran, jonka kiinnität palautettavan paketin päälle. Huom! Mikäli palautustarraa ei tilauksen mukana tullut tai se on kadonnut, ota yhteyttä Outnorthin asiakaspalveluun, jotta voimme lähettää uuden.

Budbeen paketeissa ei ole mukana palautustarraa. Voit seurata palautusohjeita Budbeen sovelluksessa.

Ahvenanmaalta palautettaessa maksaa asiakas itse palautuskulut lähettäessään paketin, eikä paketin mukana ole erillistä palautustarraa.

Tuote tulee palauttaa myyntikelpoisessa kunnossa, ehjässä alkuperäispakkauksessa kaikki laput ja käyttöohjeet mukana. Älä kiinnitä palautustarraa tuotepakkaukseen (esim. kenkälaatikko), vaan pakkaa palautettavat tuotteet johonkin muuhun pakkaukseen. Voit esim. käyttää samaa pahvilaatikkoa/muovipussia, jossa vastaanotit tilauksesi.

Onko palautus maksullista?

Kyllä. Palautus Manner-Suomesta palautusohjeitamme noudattaen maksaa 4,90 €. Palautusmaksu peritään, kun palautus käsitellään varastollamme.

Mikäli olet valinnut Klarnan laskun, saat uuden laskun sähköpostilla, kun palautus on käsitelty. Mikäli tilaus on jo maksettu, vähennetään palautusmaksun määrä takaisinmaksun summasta.

Ahvenanmaalta palautettaessa maksaa asiakas itse palautuksen.

Miten pitkä palautusoikeus minulla on?

Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden, joka koostuu 14 päivän peruutusoikeudesta sekä lisäksi 16 päivän pidennetystä avoimesta kaupasta.* Tämä lasketaan siitä päivästä, kun otat paketin vastaan, siihen päivään, kun jätät paketin palautusta varten postiin.

Lisää ohjeita tuotteiden palauttamiseen löydät täältä.

*Pidennetty avoin kauppa ei koske uima-/alusvaatteita. Peruutusoikeus tai pidennetty avoin kauppa ei koske tuotteita, jotka on valmistettu erityisvaatimusten mukaan, esim. sukset, joissa on poraamalla asennetut siteet tai hiottu pohja, eikä uima-/alusvaatteita, jotka toimitetaan sinetöidyssä pakkauksessa, ja olet rikkonut sinetin.

Kts. lisätietoa osto- ja toimitusehdoistamme.

Miten voin reklamoida tuotteen?

Lähetä kuvia asiakaspalveluumme reklamoitavasta tuotteesta sekä kuvaus tuotteen käytöstä ja siitä, mitä tuotteelle on tapahtunut. Useimmiten tarvitsemme myös kuvan tuotteessa olevasta pesulapusta/tuotenumerosta. Tarvitsemme myös tilausnumeron, tai tilaajan nimen/sähköpostiosoitteen.

Kun vastaanotamme tiedot, ilmoitamme sinulle, miten voimme edetä reklamaation kanssa.

Tuote, joka palautetaan meille reklamaatiota varten, tulee olla puhtaaksi pesty, sekä puhdistettu esim. eläinten karvoista, liasta ym. Jos tuote ei ole puhdas meille saapuessaan, saatetaan se lähettää takaisin sinulle puhdistusta varten. Mikäli tuote tulee lähettää varastollemme, saat palautustarran asiakaspalvelustamme.

Reklamaatio-oikeus koskee valmistus- tai materiaalivirhettä, joka oli olemassa jo, kun tuote toimitettiin. Vauriot, jotka ovat aiheutuneet kulumasta, varomattomasta käsittelystä, tai vahingoista/tapaturmista eivät ole reklamoitavissa.

Miten pitkään palautus kestää?

Kuljetus Manner-Suomesta Ruotsin keskusvarastollemme kestää tavallisesti 4-6 arkipäivää, Ahvenanmaalta noin viikon, ja tavoitteenamme on käsitellä palautukset 5 arkipäivän sisällä niiden saapumisesta. Jos tilaus on maksettu, maksunpalautus kestää noin 5 arkipäivää palautuksen käsittelystä.

On siis hyvä laskea, että siitä hetkestä, kun jätät palautuksen siihen hetkeen, että se on käsitelty varastollamme ja takaisinmaksu on suoritettu/lasku on päivitetty voi mennä arviolta reilu 2 viikkoa. Aikoina, kun tilauksia on enemmän, esim. joulunaika ja suuret kampanjat, voi palautusten käsittelyssä kestää pidempään.

Postin seurannan mukaan palautus on saapunut perille. Mitä nyt tapahtuu?

Huom! Koskee vain Postille jätettyja palautuksia.

Posti luovuttaa palautuspaketit eteenpäin kuljetusyhtiö Bringille, joka puolestaan kuljettaa palautukset eteenpäin varastollemme Göteborgiin Ruotsiin. Voit seurata Postin palautustarralla lähetetyn palautuksen matkaa Vantaalle asti Posti.fi-sivuilla ja siitä eteenpäin halutessasi Bring.fi-sivuilla.

Postin seuranta päättyy siis Vantaalle, mutta paketti ei tällöin ole vielä saapunut varastollemme. Viimeinen skannaus Bringillä ennen varastoamme tapahtuu paikassa 43533 MÖLNLYCKE, ja kun paketti on tullut perille, näkyy Bringin seurannassa tämän jälkeen tieto, että paketti on toimitettu. Tällöin tiedät, että palautus on saapunut varastollemme, ja odottaa käsittelyä.

Normaalisti palautus saapuu varastollemme noin 4-6 arkipäivän kuluessa siitä, kun olet jättänyt sen Postille. Otathan myös huomioon, että saat asiakkaana vahvistuksen sähköpostilla vasta, kun palautus on käsitelty noin 5 arkipäivän kuluessa saapumisesta. Voi siis mennä noin 9-11 arkipäivää ennen kuin saat ilmoituksen, että palautus on käsitelty. Mikäli odotat maksunpalautusta tilillesi, otathan myös huomioon, että menee noin 5 arkipäivää palautuksen käsittelystä ennen kuin rahat näkyvät tililläsi.

Mitä tapahtuu lahjakortille/hyvityssetelille palautuksen yhteydessä?

Jos olet käyttänyt lahjakorttia/hyvitysseteliä tilauksessasi, lähetämme sinulle uuden koodin sähköpostilla, kun palautus käsitellään. Koodin voimassaoloaika on sama kuin alkuperäisessä lahjakortissa/hyvityssetelissä.

Näytä lisää

Toimitus

Mikä on toimitusaikanne?

Lähetämme tilauksesi 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä.

Asennettavat tuotteet, esim. sukset, lähetetään 7-10 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.

Kuljetusaika varastoltamme Ruotsin Göteborgista Suomeen on normaalisti 4-5 arkipäivää lähetyksestä. Otathan myös huomioon, että seurantatiedot aktivoituvat vasta, kun paketti skannataan Suomen Postin terminaalissa. Tässä menee tavallisesti 2-3 arkipäivää lähetyksestä.

HUOM! Ahvenanmaalle lähetämme FedExillä ja kuljetusaika on noin viikko lähetyksestä.

 

Mitkä ovat toimituskulut Suomeen?

Toimitus yli 99 € ostoksiin Manner-Suomeen on ilmainen. Alle 99 € ostoksista veloitamme toimitusmaksun seuraavasti:

  • Toimitus PostNordin noutopisteelle/pakettiautomaattiin ja Budbeen pakettiautomaattiin 4,90 €
  • PostNord ja Budbee kotiinkuljetus 9,90 €

HUOM! Ahvenanmaalle toimitus maksaa aina 7,90 €.

Miten voin seurata tilaustani?

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, saat ilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja/tai toimijan mobiilisovellukseen (PostNord tai Budbee). Voit viestissä annetun linkin kautta tai suoraan toimijan sovelluksessa seurata paketin matkaa.

Mistä tiedän, että tilaukseni on lähetetty?

Kun tilauksesi lähetetään, saat sähköpostilla vahvistuksen, että tilauksesi on matkalla. Saat myös seurantalinkin, jonka avulla voit seurata tilaustasi. Mikäli et ole saanut vahvistusta tai seurantalinkkiä, tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio, ja ota sitten yhteyttä meihin, niin autamme sinua.

Voit myös seurata tilauksesi tilaa kirjautumalla "Minun tilille" outnorth.fi –sivulla.

Onko teillä Express-toimitusta?

Meillä ei ole Express-toimitusta. Emme valitettavasti pysty vaikuttamaan tilausten lähetysajankohtaan nopeuttaaksemme kokonaistoimitusaikaa.

Katso lisää tietoa kuljetusajoista ja paketin seurannasta täältä.

Voinko itse valita noutopisteen?

Kun tilaat Manner-Suomeen valitset kassalla joko toimituksen PostNordin noutopisteelle/pakettiautomaattiin (MyPack Collect), Budbeen pakettiautomaattiin (Budbee Box) tai vaihtoehtoisesti kotiinkuljetuksen PostNordilla (MyPack Home) tai Budbeella (Budbee Home). Kun valitset toimituksen noutopisteelle/pakettiautomaattiin, valitset myös itse mihin paikkaan haluat paketin toimitettavan.

Kun tilaat Ahvenanmaalle, valitset kassalla, mille noutopisteelle/pakettiautomaattiin haluat paketin toimitettavan (MyPack Collect).

Ota huomioon, että jos valitsemasi noutopiste/pakettiautomaatti olisi täynnä toimitushetkellä, kuljetetaan paketti seuraavaan lähellä olevaan noutopisteeseen/pakettiautomaattiin.

Perittekö lisäkuluja toimituksesta, kun tilaus on lähetetty?

Toimituskulut, jos niitä on, näkyvät tilausvahvistuksessa, emmekä me eikä kuljetusyhtiömme peri lisäkuluja toimituksesta tilauksen tekemisen jälkeen. Ainoa poikkeustapaus on, jos olet valinnut kotiinkuljetuksen, mutta et ole ollut kotona valitsemanasi toimitushetkenä, eikä pakettia ole voitu jättää. Tällöin uuteen kuljetukseen voi tulla lisäkuluja.

Jos olet saanut tekstiviestin tai sähköpostin, jossa kerrotaan, että sinun täytyy maksaa lisäkuluja pakettisi toimittamiseksi, on tämä usein huijausviesti. Valitettavasti liikkeellä on silloin tällöin huijausviestejä, joissa lähettäjä väittää olevansa paketin toimittaja. Ethän avaa linkkejä, jos et ole varma, mitä ne sisältävät.

Jos epäilet lähetystä koskevan viestin aitoutta, voit aina tarkistaa lähetyksen statuksen lähetystunnuksen avulla suoraan kuljetusyhtiön kotisivuilta. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi seurantatiedot eivät päivity?

Jos et sää päivityksiä paketin seurantaan 2-3 arkipäivän sisällä paketin lähetyksestä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua. Otathan huomioon, että jos paketti on lähetetty juuri ennen viikonloppua tai pyhäpäiviä, päivittyy seuranta todennäköisesti vasta seuraavina arkipäivinä.

Olen tilannut Ahvenenmaalle, mutta tilaukseni ei ole tullut perille. Mitä teen?

Toimitukset Ahvenmaalle kuljettaa FedEx ja toimitusaika on noin viikko siitä päivästä, kun tilaus on lähetetty varastoltamme riippuen siitä, miten pitkään tullikäsittely vie aikaa. Kun paketti on saapunut Ahvenanmaalle, Åland Post ottaa sinuun yhtetyttä.

Tavallisesti kestää noin 1-3 arkipäivää siitä, kun paketti on saapunut Vantaalle, kunnes se vastaanotetaan Ahvenanmaalla. Jos FedExin seurantatietojen mukaan paketti on luovutettu kuljetukseen Vantaalla, mutta et ole saanut mitään ilmoitusta, voit seurantatunnuksen avulla etsiä tietoja paketista Åland Postin sivuilta. Mikäli paketille löytyy seurantatiedot, on se tullut perille, ja suosittelemme olemaan yhteydessä Åland Postiin. (Seurantatiedot eivät näy Åland Postin sivuilla, mikäli pakettia ei ole skannattu Ahvenanmaalla)

Jos et löydä mitään tietoa, ja pakettisi vaikuttaa olevan myöhässä, voit olla yhteydessä suoraan FedExiin tai ottaa yhteyttä meidän asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected], niin autamme sinua.

Voinko tilata kotiinkuljetuksella?

Manner-Suomeen toimitettaviin tilauksiin voit kassalla valita halutessasi PostNordin tai Budbeen kotiinkuljetuksen. Kun olet antanut osoitteesi kassalla, tulevat ne toimitustavat näkyviin, jotka ovat mahdollisia antamaasi osoitteeseen.

Ahvenanmaalle ei voi erikseen valita kotiinkuljetusta.

Mikä on tilauksen toimitustapa?

Manner-Suomeen on valittavina seuraavat toimitustavat:

  • Toimitus PostNordin noutopisteelle/pakettiautomaattiin (MyPack Collect)
  • Toimitus Budbeen pakettiautomaattiin (Budbee Box)
  • PostNordin kotiinkuljetus (MyPack Home)
  • Budbeen kotiinkuljetus (Budbee Home)

Ahvenanmaalle toimitamme PostNordin noutopisteelle/pakettiautomaattiin (MyPack Collect).

Jos valitset toimituksen noutopisteelle/pakettiautomaattiin, valitset kassalla ensisijaisen toimipisteen. Jos kyseinen noutopiste/pakettiautomaatti olisi toimitushetkellä täynnä, kuljetetaan paketti seuraavaan lähellä olevaan noutopisteeseen/pakettiautomaattiin.

Huom! Kaikki toimitustavat eivät päde kaikkialle Suomeen. Kun olet antanut toimitusosoitteesi kassalla, näet, mitkä toimitustavat ovat mahdollisia kyseiseen osoitteeseen.

Tilaukseni on lähetetty teiltä, mutta en ole saanut ilmoitusta Bringiltä/Postilta?

Huom! Tämä koskee vain siinä tapauksessa, kun pakettisi toimitustapa on Posti (ei PostNord tai Budbee). Bring noutaa paketin varastoltamme Ruotsin Göteborgista ja kuljettaa Suomeen, missä Posti toimittaa paketin eteenpäin.

Voit seurata Posti-paketin matkaa saamasi seurantalinkin avulla tai Postin mobiilisovelluksessa. Huomioi, että pakettia, jonka Bring toimittaa Suomeen ja luovuttaa sitten Postille, voit seurata vasta, kun paketti saapuu Suomeen noin 2-3 arkipäivän kuluttua lähetyksestä, sillä se skannataan ensimmäisen kerran vasta Suomen Postin terminaalissa. Tähän asti seurannassa näkyy tieto, että pakettia ei vielä ole vastaanotettu kuljetukseen. Mikäli tilaustasi ei kuulu, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua. Mikäli tilaus on saapunut Postin noutopisteelle, mutta et ole saanut saapumisilmoitusta, voit myös noutaa sen seurantatunnuksen avulla.

Kuinka kauan minulla on aikaa noutaa tilaukseni?

Pakettien säilytysaika on 7 päivää niiden saapumisesta. Tämän ajan jälkeen pakettisi lähetetään automaattisesti takaisin meille.

Mikäli et nouda pakettia, veloitamme 30 € kuljetus- ja käsittelykuluja noutamattomasta paketista.

Mistä voin noutaa tilaukseni?

Jos valitset toimituksen PostNordin noutopisteelle/pakettiautomaattiin tai Budbeen pakettiautomaattiin, valitset kassalla, mihin haluat pakettisi ensisijaisesti toimitettavan. Jos kyseinen noutopiste/pakettiautomaatti olisi täynnä paketin toimitushetkellä, toimitetaan paketti seuraavalle lähellä olevalle pisteelle.

Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostitse ja/tai toimijan mobiilisovelluksessa (PostNord tai Budbee), kun paketti on noudettavissa. Budbeen pakettiautomaatista noudettavaa lähetystä varten saat Budbeeltä pin-koodin.

Asun Suomessa, mutta haluan lähettää tavaroita toiseen maahan. Miten teen tilauksen?

Tilataksesi toiseen maahan tulee sinun tehdä tilaus vastaavalla kotisivulla:
Ruotsi outnorth.se,
Tanska outnorth.dk, Norja outnorth.no, Saksa outnorth.de, ja muut maat outnorth.com.

Mitä teen, jos tilaukseni on vahingoittunut kuljetuksen aikana?

On tärkeää, että mainitset tästä postitoimipaikassa, kun noudat pakettia. On myös tärkeää, että otat kuvia pakkauksesta, sen sisällöstä sekä mahdollisista vaurioista tai puutteista, ja otat yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista, jotta voimme auttaa sinua saamaan korvauksen vahingoittuneista/puuttuvista tuotteista.

Näytä lisää

Tilaus

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Voimme tehdä muutoksia tilaukseen, mikäli se ei ole edennyt liian pitkälle pakkausprosessissa. Voimme esim. muuttaa tuotteiden väriä, kokoa, tai poistaa tuotteita tilauksesta.

Emme voi valitettavasti lisätä tuotteita tilaukseen. Voit sen sijaan tehdä uuden tilauksen haluamaasi tuotteeseen, tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin voimme mahdollisesti perua alkuperäistilauksen, ja voit tehdä täysin uuden tilauksen kaikkiin tuotteisiin.

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisuuksien mukaan.

Miten voin nähdä tilaukseni statuksen?

Voit kirjautua sisään omalle Outnorth-tilillesi nähdäksesi tilauksesi tilan siihen saakka, kunnes se on lähetetty.

Sisäänkirjautumistiedot luodaan, kun teet tilauksen.

Tietoa tilauksen seuraamisesta sen jälkeen, kun se on lähetetty löydät täältä.

Voinko perua tilaukseni?

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista, mikäli tilaus ei ole edennyt liian pitkälle pakkausprosessissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme pikimmiten, niin autamme sinua. Yhteystiedot löydät täältä.

Jos tilaus on jo lähetetty, täytyy sinun noutaa paketti ja lähettää se takaisin meille paketin mukana tulevien palautusohjeiden mukaan. Palautusmaksu on 4,90 €. Noutamattomasta paketista veloitamme kuljetus- ja käsittelymaksuja 30 € verran.

Jos olet tilannut Ahvenanmaalle ja haluat perua tilauksesi, mutta paketti on jo lähtenyt matkaan, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit kassalla tilausta tehdessäsi.

Jos et ole saanut sähköpostia, saattaa olla, että tilaus ei ole onnistunut, tai että olet kirjoittanut virheellisen sähköpostiosoitteen.

Suosittelemme tarkistamaan myös mahdolliset roskaposti- ja kampanjamapit, mikäli vahvistus ei näy ensisijaisessa mapissa.

Jos olet epävarma, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi alennuskoodini ei toimi?

Tarkista, että alennuskoodisi koskee tuotteita, jotka haluat ostaa.

Tarkista esimerkiksi, mikäli koodi on edelleen voimassa, ja mitkä ehdot sitä koskevat. Osa alennuskoodeista ei esim. koske jo alennettuja tuotteita.

Mikäli kaikki näyttäisi olevan kunnossa ja alennuksen ehtojen mukaista, mutta koodi ei siltikään toimi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko jättää tilaukseni noutamatta?

Mikäli tilaus on lähetetty varastoltamme, mutta et haluakaan tilausta enää, täytyy sinun noutaa paketti ja lähettää se takaisin meille paketin mukana tulevan palauturahtietiketin avulla.

Palautus maksaa 4,90 € (Manner-Suomi). Mikäli et nouda pakettia, veloitamme 30 € kuljetus- ja käsittelykuluja noutamattomasta paketista.

Mikäli kyseessä on paketti Ahvenanmaalle, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko käyttää sekä alennuskoodin että lahjakortin/hyvityssetelin tilausta maksaessa?

Voit ilman muuta käyttää sekä alennuskoodin että maksaa lahjakortilla/hyvityssetelillä, kun olet maksamassa tilaustasi kassalla.

Aktivoi aina yksi koodi kerrallaan – anna ensin alennuskoodi ja paina ”Aktivoi” ja sen jälkeen lahjakortin/hyvityssetelin koodi ja paina ”Aktivoi”. Yhteen tilaukseen ei ole mahdollista käyttää enempää kuin yksi alennuskoodi, ellei alennuskampanjan ehdoissa muuta mainita.

Jos haluat aktivoida useamman lahjakortin/hyvityssetelin samaan tilaukseen, voit tämän tehdä. Aktivoi samaan tapaan yksi koodi kerrallaan.

Voinko ostaa teiltä lahjakortin?

Totta kai! Voit kirjoittaa hakukenttään sanan "lahjakortti", tai klikata linkkiä lahjakortin ostoon kotisivumme vasemmassa alalaidassa. Voit itse valita summan, vastaanottajan nimen sekä kirjoittaa viestin vastaanottajalle.

Lahjakortti lähetetään digitaalisessa muodossa tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen, kun se on maksettu, joten tilaaja voi helposti lähettää sen eteenpäin tai tulostaa ja antaa vastaanottajalle.

Olen kirjoittanut sähköpostiosoitteeni väärin. Mitä teen?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa [email protected], ja kerro, mistä ja mihin sähköpostiosoitteeseen haluat vaihtaa, niin autamme sinua korjaaman tämän tilaukseesi ja asiakastietoihisi.

Miten voin tehdä yritystilauksen?

Emme toistaiseksi voi tehdä tilauksia yrityslaskulle. Voitte tietenkin tehdä tilauksen tavallisen tapaan kotisivuillamme. Tällöin tilauksen vastaanottajaksi on annettava sen henkilön nimi joka noutaa/vastaanottaa paketin. Yrityksen nimen tai mahdollisen viitenumeron, joiden haluatte näkyvän kuitissa, voitte merkitä c/o-kenttään.

Mikäli tarvitsette kuitin, jossa alv on eriteltynä, ottakaa ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa [email protected], niin voimme lähettää teille sellaisen.

Näytä lisää

Black Week

Näytä lisää

Haluatko ottaa meihin yhteyttä?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kysymyksissä, joihin et löydä vastausta.

Sähköposti

Jos haluat lähettää meille sähköpostia, saat meihin yhteyden joko osoitteessa [email protected] tai alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Jos kysymyksesi koskee olemassa olevaa tilausta, muistathan ilmoittaa tilausnumerosi sähköpostissa.

Puhelin

  • Soita 09 348 99 00

  • Aukioloajat puhelin
    Kesäaukioloajat 27.6. - 26.8.
    Arkisin 11.00 - 16.00
    Suljettu lounaan ajaksi 12.30 - 13.00
Selaimesi on juuri nyt yksityisessä tilassa, eikä suosikkiesi tallentaminen tällöin onnistu. Voidaksesi käyttää tätä toimintoa, sulje yksityinen selaustila ja avaa sivumme uudelleen. Sulje!