Ahvenanmaa - Åland


Outnorthin asiakaspalvelun yhteystiedot: Kontaktuppgifter till Outnorths kundservice:

Puhelin: 09 348 99 00
Sähköposti: [email protected]
Asiointikielet: suomi, ruotsi, englanti

Telefon: 09 348 99 00
E-post: [email protected]
Språk: finska, svenska, engelska

Toimitukset


Leveranser

Kun tilaat Ahvenanmaalle, valitse kassalla maan kohtaan Ahvenanmaa Suomen sijaan. Kun Ahvenanmaa on valittuna, näet ostoskorissa tuotteiden hinnat ilman arvonlisäveroa. Tällöin tilaus lähetetään verottomana, ja maksat veron vain tullissa. Vid beställning till Åland, välj Åland i stället för Finland i kassan. När Åland är valt i kassan ser du produktpriserna utan moms i varukorgen, och ordern skickas skattefritt och du betalar bara skatt i tullen.

Toimituskulut

Fraktkostnader
Toimitus PostNordin noutopisteelle/pakettiautomaattiin 7,90 EUR
PostNord Kotiinkuljetus 12,90 EUR
Kajakkien toimitus (PostNord toimittaa kotiin) 39,90 EUR
Leverans till PostNord ombud/paketbox 7,90 EUR
PostNord Hemleverans 12,90 EUR
Kajakleveranser (PostNord levererar hem) 39,90 EUR

Toimitusaika

Leveranstid
Lähetämme tilaukset normaalisti 1–3 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Kajakit lähetetään 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä, ja asennettavat tuotteet, kuten sukset, lähetetään 7-10 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.

Tilaus toimitetaan noutopisteelle/pakettiautomaattiin normaalisti 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä. Kotiinkuljetuksissa kestää normaalisti 4-6 arkipäivää tilauksen lähetyksestä. Otathan huomioon, että kotiinkuljetukset saattavat viedä hieman pidempään riippuen siitä, mitä aikoja PostNordilla on toimitukselle tarjota.

Jos tilauksesi sisältää tilaustuotteita, joilla on pidempi toimitusaika (koska esim. odotamme varastontäydennystä), odotamme, että kaikki tuotteet tilauksesta ovat varastollamme ennen tilauksen lähettämistä. Koko tilaus lähetetään siis yhdellä kertaa. Tuotesivulla on tuotteen jokaisen värin ja koon kohdalle merkitty, löytyykö sitä varastosta vai onko se saapumassa varastoomme myöhemmin.
Vi skickar beställningar vanligtvis inom 1–3 arbetsdagar. Kajaker skickas inom 2-5 arbetsdagar, och monterade produkter, såsom skidor, skickas inom 7-10 arbetsdagar.

Order levereras till postombud/paketbox vanligtvis inom 3-5 arbetsdagar från att paketet lämnat vårt lager. Hemleverans tar vanligtvis 4-6 arbetsdagar. Vänligen notera att hemleveranser ibland kan ta något längre tid beroende på vilka leveranstider PostNord kan erbjuda.

Om din order innehåller produkter med längre leveranstid (på grund av att vi t.ex. väntar på lagerpåfyllning) väntar vi på att alla produkterna finns i lager innan vi skickar din order. Hela ordern skickas alltså samtidigt. På produktsidan ser du för varje färg och storlek på produkten om den finns i lager eller om den kommer till vårt lager senare.

Toimitustapa

Leveranssätt
Lähetämme tilaukset Ahvenanmaalle PostNord -paketteina. Valitset kassalla noutopisteen/pakettiautomaatin tai ovelle toimituksen.
Kajakit kuljettaa PostNord antamaasi toimitusosoitteeseen.

Kun tilauksesi lähetetään, saat seurantalinkin Unifaunilta osoitteesta [email protected], ja jos sinulla on PostNordin mobiilisovellus, saat ilmoituksen myös sovelluksessa.
Vi skickar ordrar till Åland med PostNord. Du väljer i kassan antingen postombud/paketautomat eller hemleverans.
Kajaker levererar PostNord till angiven leveransadress.

När din order skickas får du en spårningslänk från Unifaun från adress [email protected], och har du PostNord mobilapp så får du även en notifikation i appen.

Palautukset ja vaihdot


Returer och byten

30 päivän palautusoikeus 30 dagars öppet köp
Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Me haluamme tarjota sinulle hieman pidemmän harkinta-ajan, ja tarjoamme yhteensä 30 päivän palautusoikeuden*. Tämä tarkoittaa sitä, että paketin vastaanottamisesta sinulla on 30 päivää aikaa lähettää paketti takaisin.

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikelpoisessa kunnossa, ehjässä alkuperäispakkauksessa kaikki laput ja käyttöohjeet mukana. Älä käytä tuotepakkausta (esim. kenkälaatikko) uloimpana pakkauksena, vaan pakkaa palautettavat tuotteet johonkin muuhun pakkaukseen. Voit esim. käyttää samaa pahvilaatikkoa/muovipussia, jossa vastaanotit tilauksesi. Palautusosastomme käy läpi kaikki palautukset, ja jos tuote on kunnossa, hyväksytään palautus ja tuote voidaan asettaa uudelleen myyntiin.

*30 päivän palautusokeus ei koske uima-/alusvaatteita, eikä asennettuja tuotteita. Näidenkin tuotteiden kohdalla kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus on voimassa. Kuitenkin esimerkiksi jotkin alusvaatteet saapuvat sinetöityinä, ja mikäli tämä sinetti rikotaan, ei niitä enää voi palauttaa.
Enligt konsumentskyddslagen har du 14 dagars returrätt. Vi vill erbjuda dig en lite längre betänketid, med en 30 dagars returrätt*. Det innebär att du har 30 dagar på dig från mottagandet av paketet att skicka returen till oss.

Returnerade produkter måste vara i säljbart skick, med alla etiketter, instruktioner och produktförpackningar inkluderade. Använd inte produktförpackningen (t.ex. skokartong) som yttre emballage, utan packa produkterna i sina produktförpackningar i någon annan förpackning. Du kan till exempel använda samma yttre kartong/plastpåse där du fick din beställning. Vår returavdelning går igenom alla returer och om produkterna är i gott skick godkänns returen och produkten kan säljas på nytt.

*30 dagars returrätt gäller inte badkläder eller underkläder. Även för dessa produkter gäller 14 dagars returrätt enligt konsumentskyddslagen. Vissa underkläder/badkläder levereras förseglade, och om denna försegling bryts kan produkterna inte längre returneras.

Palautusten kulku

Returprocessen
Palautettaessa Ahvenanmaalta, vastaa asiakas itse palautuskuluista. Palautukset lähetetään varastollemme osoitteeseen: Outnorth AB Logistics John Bunyans Väg 2 418 78 Göteborg Ruotsi

Kun lähetät palautuksen, ilmoitathan postille/kuljetusyhtiölle, mitä palautat, sekä mikä tuotteiden arvo on. Nämä tiedot vaaditaan tullikäsittelyssä, jotta paketti voidaan toimittaa vastaanottajalle Ruotsiin. Mikäli näitä tietoja ei ole annettu, voi tullikäsittely kestää tavallista pidempään ja palautuksen käsittely viivästyä.

Lähetä sähköposti osoitteeseen [email protected], ja ilmoita seuraavat tiedot palautuksesta: Tilausnumero, kuljetusyhtiö, seurantatunnus, ja (jos mahdollista) seurantalinkki.

Palautusten käsittelyssä kestää normaalisti noin 2-3 viikkoa siitä päivästä, kun olet lähettänyt palautuksen. Saat ilmoituksen meiltä sähköpostilla, kun palautus on käsitelty, minkä jälkeen rahat näkyvät tililläsi noin 5-7 arkipäivän kuluessa.
Vid retur från Åland står kunden för returkostnaderna. Returer skickas till vårt lager till adress: Outnorth AB Logistics John Bunyans Väg 2 418 78 Göteborg Sverige

När du skickar en retur, vänligen informera posten/speditören vad du returnerar samt produkternas värde. Dessa uppgifter krävs för tullklarering för att paketet ska kunna levereras till mottagaren i Sverige. Om denna information inte anges kan tullbehandlingen ta längre tid än vanligt och returhantering kan bli försenad.

Skicka ett mail till [email protected] och ange följande information om returen: Ordernummer, speditör, spårnings-ID och (om möjligt) spårningslänk.

Från det datum du skickar in din retur tar det normalt cirka 2-3 veckor att behandla returen. Du kommer att få ett mail från oss när returen har hanterats, varefter pengarna kommer in på ditt konto inom cirka 5-7 arbetsdagar.

Vaihto-ohjeet

Instruktioner för byte
Palauta saamasi tuote yllä olevien ohjeiden mukaan ja tee uusi tilaus haluamaasi tuotteeseen. Asiakas vastaa itse palautus- ja toimituskuluista.

Mikäli tuotteen hinta olisi kallistunut, tarjoamme saman hinnan kuin alkuperäistilauksessa. Ota tällöin ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sekä alkuperäisen että uuden tilasnumeron kanssa, niin autamme sinua uuden tilauksen hinnan tarkistamisessa. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Följ instruktionerna ovan för att returnera produkten du fått och lägg en ny order för den produkt du vill ha i stället. Du som kund står för retur- och leveranskostnader.

Skulle priset på produkten ha stigit erbjuder vi inom öppet köp samma pris som i den ursprungliga ordern. Kontakta i så fall vår kundservice med både det ursprungliga och det nya ordernumret, så hjälper vi dig att kontrollera priset på den nya beställningen. Du kan maila oss på [email protected]

Maksutavat


Betalsätt

Kun ostat Outnorth.fi nettikaupastamme Ahvenmaalla, voit valita ainoastaan korttimaksun. När du handlar från vår Outnorth.fi webbutik på Åland kan du endast välja kortbetalning.

Selaimesi on juuri nyt yksityisessä tilassa, eikä suosikkiesi tallentaminen tällöin onnistu. Voidaksesi käyttää tätä toimintoa, sulje yksityinen selaustila ja avaa sivumme uudelleen. Sulje!