• Vain sähköpsotikysymyksiä 17.7.-13.8.
  • info@outnorth.fi

FAQ

Tilaukset

Mistä tiedän että tilaukseni on vastaanotettu?Tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen jonka annoit kun olet tehnyt tilauksen. Jos et ole saanut sähköpostia, tilaus ei ole mennyt läpi tai olet kirjoittanut virheellisen sähköpostiosoiteen. Jos olet epävarma, ota yhteyttä asiakaspalveluun.Mitä teen, jos haluan lisätä tai muuttaa tilaustani?Tätä ei voi tehdä itse. Jos olet valinnut maksutavaksi kortin tai suoraveloituksen, emme voi lisätä mitään tilauksesi, silloin sinun täytyy tehdä uusi tilaus tuotteista mitkä haluat lisätä. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelun, joka voi auttaa sinua lisämän tuotteita tilaukseen. Tämä edellyttää, että tilauksesi ei ole vielä lähetetty.Mitä teen, jos haluan peruuttaa tilauksen minkä laitoin?Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, ja autamme sinua tässä, jos tilauksesi ei ole vielä toimitettu. Jos se on lähetetty sinun täytyy noutaa paketti ja lähetä se takaisin meille.Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia minkä tilasin?Lunastamattomista tuotteista veloitamme rahti-, palautus- ja käsittelymaksuja yhteensä 30 €.

Miten voin tarkistaa statuksen jo tehdyssä tilauksessa?Kun kirjaudut sisään Omille Sivuille niin näet tilauksesi tilan. Sisäänkirjautumis tiedot luodaan kun teet tilauksen.

Mitä jos olemme yritys, joka haluaa osta eri toimitusosoitteella ja eri laskutusosoitteella?Lähettäkää
sähköpostia tähän osoitteeseen: info@outnorth.fi
Tarvitsemme seuraavat tiedot tilauksen tekemiseksi. Y-tunnus, yhteishenkilö,
puhelinumero, laskutus- ja toimitusosoite.
Sisältääkö kaikki hinnat arvonlisäveron nettisivulla outnorth.fi?KylläMitä toimituskulut maksa?Ilmainen toimitus yli 150 euron ostoksiin ja muuten 4,90€.

Kuinka paljon minun täytyy ostaa,niin että saan tuotteet ilman toimituskuluja?Ilmainen toimitus yli 150 euron ostoksiin.

Asun Suomessa, mutta haluan lähettää tavaroita toiseen maahan, miten teen tilauksen?Silloin sinun pitää tehdä tilaus sivulla www.outnorth.com Maksutavat on korttimaksu tai suoramaksu pankista.

Palautukset

Olen lähettänyt takaisin tuotteen ja haluan tietää statuksen, miten voin tehdä?

Palautukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Voit myös katsoa palautuksesi omien sivujen kautta. Huomioi että palautuksesta tulemme perimään 4,90€.

Haluan tehdä vaihdon, mitä minun pitäisi tehdä?
Haluan tehdä vaihdon, mitä minun pitäisi tehdä?Paketissa on palautustarra ja palautuslomake. Täytä palautuslomake ja laita se palautettavan tuotteen/ palautettavien tuotteiden mukaan pakettiin, kiinnitä palautustarraa paketin ulkopuolelle ja vie paketti lähimpään Matkahuolto noutotoimipisteeseen.
Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Huomaa, että kaikki palautetut tuotteet täytyy olla uutta vastaavassa kunnossa ja ehjissä alkuperäispakkauksissaan, ja että kaikki tuotelaput ja käyttöohjeet täytyy olla tallella. Vaihdot on ilmaisia.

Haluan tehdä reklamaation, miten voin tehdä ja mitä takuita minulla on?Jos on mahdollista ottaa kuva ongelmasta, se helpottaa teidän reklamaationne käsittelyä. Sitten lähettää kuva sähköpostitse info@outnorth.fi ja kirjoittaa mitä on tapahtunut ja miten olet käyttänyt tuotetta. Kun saamme nämä tiedot niin meidän reklamaatio osasto ottaa sinuun yhteyttä lisätietojen saamiseksi.Olen lähettänyt takaisin tuotteen ja haluan tietää statuksen, miten voin tehdä?Palautukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Voit myös katsoa palautuksesi omien sivujen kautta.Mitä tapahtuu lahjakortilleni/ alennuskoodilleni palautuksen yhteydessä?Jos olet käyttänyt alennuskoodia, jota sait palautettujen tuotteiden oston yhteydessä, vähennämme hyvitystäsi alennussummalla. Emme lähetä uutta alennuskoodia. Jos sen sijaan käytit lahjakorttia tilauksen tehdessäsi, annamme sinulle uuden lahjakortin jos palautat tuotteita. Uusi lahjakortti lähetetään sinulle sähköpostitse.

Maksaminen

Mitä maksutapoja voin valita?Korttimaksu (Visa, MasterCard), Suora maksu pankista (Sampo, Nordea), Svea Lasku ja Svea Tili.

Voinko yksilönä valita laskun ja toisen toimitusosoiteen?Valitettavasti se ei onnistu.

Voimmeko kuten yritys tai kunta maksaa laskulla jos on eri laskutusosoite ja toimitusosoite?
Kyllä se onnistu. Lähettäkää sähköpostia tähän osoitteeseen: info@outnorth.fi Tarvitsemme seuraavat tiedot tilauksen tekemiseksi. Y-tunnus, yhteishenkilö, puhelinumero, laskutus- ja toimitusosoite.
Kuinka monta päivää minulla on aikaa maksaa lasku?On 14 päivään maksuaika.

Kuinka turvallista on maksaa minun luottokortilla Outnorthilla?Yksi maksu vaihtoehdoista Outnorthilla on korttimaksu. Kun sinua pyydetään antamaan kortin numero, niin sinä olet suojatulla sivulla. Liiketoiminta toteutetaan yhteistyössä DIBS maksupalvelun kanssa, joka on Skandinavian johtava maksu vaihto ja PCI-sertifioitu. DIBS maksupalvelu on pörssiyhtiö ja käyttää Visa-ja MasterCard kehittynyttä 3D Secure kytkintä maksupalvelussa. Outnorth on myös SSL-sertifioitu, niin että sinä asiakkana tunnet olosi turvalliseksi ja että kukaan muu ei voi käyttää tietoja mitä käytät meidän maksu sivuilla. Lyhyt vastaus kysymykseesi jos asiakkaana uskalla luovuta korttisi numeron on "KYLLÄ - meidän maksu sivuilla, voit tehdä sen, mutta emme suosittele, että lähetät kortin numeron sähköpostitse. Jos haluat tietää enemmän siitä, mitä kaikki nämä termit tarkoittavat, jätämme linkkejä täällä:
  • DIBS
  • SSL Certifikat
  • PCI certifiering och 3D Secure
Milloin korttini veloitetaan jos päätän maksaa luottokortilla?Kun sinä teet tilauksen niin sinun rahat varataan kortilta ja sitten ne vedetään kun me toimitamme tilauksesi sinulle.

Olen epävarma antaman minun henkilötunnusta tai minun kortti tietoja, miten minun pitäisi toimia?Silloin voit maksa suoramaksulla pankista (Nordea tai Sampo).

Miten voin käyttää lahjakorttia / voucheria / hyvitystä/ alennuskuponkia?Kassasivulla, maksuvaihtoehtojen alla, on ruutu, johon voit kirjoittaa koodin (se sisältää 16 merkkiä ja yhdysmerkki joka neljännen välillä). Kun olet kirjoittanut koodin niin klikkaa "aktivoi". Silloin vastaava summa poistetaan tilauksen ostosummasta.Saan virheilmoituksen, kun teen tilauksen - mitä teen?Seuraava virhe tapahtui, kun tilausta säästettin "Tilaus rivejä ei löytynyt." Tilausta ei ole tallennettu - kokeile jos voit palata taaksepäin ja yritä uudelleen. Kokeile sulkea selaimesi ja avaa se uudelleen.On edelleen varaus tililläni, vaikka olen peruuttanut tilaukseni?Tämä varaus irtoa kolmen työpäivän kuluessa. Jos ei, ota yhteyttä pankkiin niin he auttavat sinua tässä.

Rahat on peritty tililtäni, mutta en ole saanut tilausvahvistusta minun sähköpostin?Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin me autamme sinua selvittämään, mitä on tapahtunut. On hyvä, jos sinulla on liiketoimen numero valmiina kun otat meihin yhteyttä. On myös hyvä, jos me saadaan tietää rahamäärä tilauksessa ja päivämäärä kun se on tehty. Ennen kuin otat yhteyttä, se on hyvä jos tarkistat ylimääräisen kerran, että rahat eivät ole tulleet takaisin tilillesi.Haluan muuttaa tilaustani, mutta rahat on jo vähennetty tililtäni?Niin kauan kuin haluat vaihtaa jotain, joka on halvempaa, se käy jos pakettia ei ole lähetetty. Ota yhteyttä niin autamme sinua tässä. Jos haluat vaihtaa tuotteeseen joka on kalliimpi, meidän on poistettava tilauksesi ja sinun pitä tehdä uusi tilaus.

Toimitukset

Lähetättekö Suomen ulkopuolelle?Kyllä me toimitamme suurimmassa osassa maailmaa. Silloin sinun pitää tehdä tilaus sivulla www.outnorth.com Maksutavat on korttimaksu tai suoramaksu pankista.Mikä on toimitusaika?Toimitusaika on 4-5 arkipäivää ja lähte meiltä 48 tunnin sisällä jos meillä on tuote varastohyllyllä. Jos meidän tarvitse sen sijaan tilata kotiin osa tilauksesta se lähetetään 7-10 arkipäivän kuluessa.Mistä tiedän, että tilaukseni on toimitettu Outnorthista?Kun lähetämme tilauksesi lähetetään sähköpostitse sinulle että tilauksesi on matkalla. Saat myös linkin niin että voit seurata tilausta.

Mistä tiedän milloin voin noutaa tilaukseni minun noutopisteestä?Kun tilaus on noudettavissa lähetetään tekstiviesti sinulle.

Minkä ajan sisällä minun pitää hakea paketti?Sinun paketti pysyy noutopisteessä 2 viikkoa. Tämän ajan jälkeen pakettisi lähetetään takaisin meille. (Lunastamattomista tuotteista veloitamme rahti-, palautus- ja käsittelymaksuja yhteensä 30 €).Mitä teen, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen saapuessa?Ensinnäkin huomautat tästä kun saat paketin noutopistessä. Niin että voidaan reklamoida lähetystä. Kun olet tämän tehnyt, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme niin me autamme sinua.

Tuotteet

Haluaisin lisätietoja tuotteesta, miten voin tehdä?Jos tietoja tuotteesta puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@outnorth.fi tai 09 - 348 99 00 niin autamme sinua.

Kaipaan mittoja tuotteesta jota haluan osta, mitä voin tehdä?Useimmissa tuotteissa joissa on eri kokoja, on välilehti nimeltä "Koko opas" vieressä on "Lisätietoja" ja "Arvostelut". Jos tätä ei ole niin ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Yhteydenotto

En löydä mitä etsin tältä sivulta miten otan yhteyttä?Voit ottaa meihin yhteyttä sekä sähköpostitse (info@outnorth.fi) ja puhelimitse 09-348 99 00.

Mitkä ovat asiakaspalvelun aukioloajat?
Olemme avoinna ma - pe 9-16.
Sinun täytyy käyttää julkista profiilia voidaksesi hyödyntää kaikki sivuston ominaisuudet. Lähellä!

Vertaa tuotteitaVertaile

Toolbar example

Click the -symbol on the products you would like to compare

Compare product properties quickly and easily using our tool.
Available properties vary depending on what products you choose, some examples are; color, available sizes, number of pockets, lining, weight, battery time and so on.
- A simpler way to find the products that suit you!

    Poista valinnat

    SuosikkiniView Your Favorites

    Toolbar example

    Click the -symbol to mark as favourite

    This is where you can find the latest products that you have marked as favourites. To show all of your favourites you can easily log in to your account and click on the tab "My favourites"
    - All of the greatest things in one place!